Osobní odběr je možné provést v naši kamenné provozovně, která je uvedena v sekci Kontakty.
Při osobním odběru je možné zboží zaplatit pouze hotově.
Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti.
Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny. Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky.
Tato přeprava je používána pro zásilky do 30 Kg (Např. příslušenství ke krbům a kamnům)
objednávky do 5 000 Kč - 120 Kč
objednávky nad 5000 Kč - ZDARMA
Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.
Dobírka - 40 Kč
Platba předem - ZDARMA
Tato přeprava je používána pro zásilky nad 30 Kg. (Např. stavební materiály, izolační desky, krbová kamna, krbové vložky)
objednávky do 15 000 Kč - 690 Kč
objednávky nad 15 000 Kč - ZDARMA
Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.
Dobírka - 40 Kč
Platba předem - ZDARMA
Řidič je vybaven autem s hydraulickým čelem a paletovým vozíkem.
Doručení je vždy před dveře nebo první překážku . Terén musí být sjízdný pro paletový vozík. (asfalt, dlažba)
Vynášení zboží do domu nebo bytu není možné a nelze si tuto službu ani zaplatit.
Cenu dopravy na Slovensko Vám pro konkrétní objednávku sdělíme na dotaz.
Převzetí zásilky s výhradou:
1. Při přebírání zásilky od přepravní služby je třeba řádně zkontrolovat neporušenost obalu. V případě, že se rozhodnete převzít zásilku s poškozeným obalem, sepište tuto skutečnost s řidičem na doklad o převzetí zásilky (doručovací list). Do doručovacího listu je nutné uvést konkrétní výhradu - proražené, roztržené, chrastí, apod. Zásilka v tuto chvíli nemusí být poškozena a řidič nemusí čekat na rozbalení zásilky, nicméně je povinen tento zápis umožnit. (Převzetí zásilky s výhradou). Po převzetí zásilky od přepravní společnosti tuto neprodleně rozbalte a zkontrolujte celou zásilku i její jednotlivé části, zda nevykazují známky poškození z přepravy. Pokud bude zboží poškozeno, neprodleně nás informujte emailem reklamace@azetko.eu spolu s informací, že jste zásilku převzali s výhradou.
2. Zjistíte-li po rozbalení zásilky, jejíž obal byl v pořádku a nejevil známky poškození, že zboží bylo během přepravy poškozeno, je nutné nás neprodleně informovat emailem na adresu reklamace@azetko.eu nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Nutné je také ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace a pořídit fotodokumentaci.
Na pozdější reklamace typu mechanického poškození nelze brát zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Převzetí zásilky, jejíž obal i obsah je viditelně poškozen:
V případě, že je zásilka viditelně poškozena ( obal i obsah) je nutné sepsat s řidičem přepravní společnosti škodní protokol nebo zásilku odmítnout a neprodleně nás o této skutečnosti informovat emailem reklamace@azetko.eu nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Opožděné reklamace bohužel není možné uznat, protože není patrné, kdy a kde k poškození došlo. Vždy se Vám ale pokusíme vyjít vstříc, pokud to bude jen trochu možné.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat na infolince 777 638 338 nebo emailem reklamace@azetko.eu
Postup reklamace přepravce Česká pošta:
https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace